5 האטרקציות המודפסות שעושות כל אירוע

עולם האירועים והשמחות מחדש פניו לעיתים תכופות. אטרקציות חדשות נולדות וסוחפות אלפי חוגגים, טרנדים לא מוכרים הופכים לדבר הכי חם באולמות ובגני האירועים ואלמנטים רבים שהיו רלוונטיים עד לא מזמן, הפכו לחדשות ישנות. בין כל אלו, בולט בשנים האחרונות נושא האטרקציות המודפסות, שהפך לחלק בלתי נפרד כמעט מכל אירוע. הכוונה לאותן תמונות / מזכרות /  מתנות / פריטי שיווק לאירועים עסקיים וכדומה, אשר עולות מעט אך מעניקות הרבה. רוצים לשמוע במה מדובר? ואולי גם לקבל כמה רעיונות מדליקים לקראת האירוע הבא שלכם? הכל במאמר הזה.

אטרקציות מודפסות לכל אירוע

למה דווקא אטרקציות מודפסות?

הסיבה המרכזית לעליית טרנד האטרקציות המודפסות טמונה ביתרונות הרבים שהן מציעות לכל חוגג. האטרקציה המודפסת שונה לחלוטין באופייה מכל אטרקציה מלהיבה אחרת, בעיקר בשל העובדה שמדובר בסופו של דבר בסוג של מזכרת שאותה ניתן לקחת לאחר האירוע ולהיזכר ברגעים המשמחים והמרגשים של החיים. בנוסף, במרבית המקרים מדובר במוצרים שימושיים מחיי היום יום שכל אחד ישמח לקבל, מה גם שברוב המקרים מדובר בעלות כספית זניחה יחסית פר מוצר.

אילו אטרקציות תוכלו למצוא?

  • מגנטים לאירועים – אלה הם השליטים הברורים של התחום. כל מי שזלזל בטרנד שהגיע לפני שנים למחוזותינו, אוכל היום את הכובע. מדובר בהצלחה מסחררת, שקשה לדמיין היום אירוע בלעדיה. ולמה ההצלחה כה ממושכת וגדולה? כי זו מתנה נפלאה לאורחים, כי מגנטים לאירועים הם מזכרת מעולה לכולם, כי זה פשוט, זול (עד אלף שקלים אצל מרבית הספקים) ועושה שמח לכולם.
  • מחזיקי מפתחות – הם החלו את "דרכם המקצועית" כאמצעי שיווק / מתנה לאירועי חברה ואירועים עסקיים, ובמרוצת השנים "פלשו" לתחום החתונות, בר המצוות והחגיגות הפרטיות כמתנה לאורחים שמאסו בסוכריות הדרז'ה או בדמויות החתן-כלה. מדובר במזכרת / אמצעי נפלא ויעיל, עם עלויות הפקה זולות והשפעה מהירה ובולטת בתחום העסקי, לצד מתנה שימושית ונפלאה בפן השמחות המשפחתיות.

    מגנטים - הדובדבן של האירועים בעשור האחרון

  • עטים – גם הם שייכים לקו השימושי / שיווקי. זוהי מתנה שתמיד נחמד לקבל (במיוחד אם מודפס עליה כיתוב חביב בסגנון "תודה ששמחתם בשמחתנו, דן ודנה"), וכזאת שתשמש גם את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם למשך זמן רב, רק כדי להזכיר להם בכל פעם את קיומכם.
  • כוסות עם כיתוב או תמונה – נחשבות אף הן לאטרקציה אהובה בתחום ההדפסה. ניתן לבחור בספלי קפה או כוסות זכוכית רגילות. העיקר שהמסר יהדהד בין משקה למשקה. מדובר במוצר שעלותו תהיה גבוהה בעשרות אחוזים מעט או מחזיק מפתחות, אך אם ברצונכם להביע הערכה אמיתית לאורחים / ללקוחות / לעובדים שלכם, כוסות מודפסות הן רעיון נפלא.
  • חולצות – עוד משהו שלאף אחד אין מספיק. כאן ה"פלישה" הגיעה דווקא מעולם האירועים הפרטיים והחולצות שהכינו חברי החתן או הכלה. הטרנד הזה פלש היישר לעבר עולם האירועים העסקיים, שאימץ את טרנד החולצות המודפסות בהרבה אהבה (כמובן, עם פחות מסרים הומוריסטיים ועם יותר לוגו / סלוגנים ואמצעי שיווק אחרים הקשורים לחברה). שוב, לא מתנה זולה, אבל כזאת ששווה כל שקל.

אז באירוע הקרוב שלכם, לא משאירים את האורחים בידיים ריקות. אטרקציות מודפסות לאירועים זו מזכרת מכל הלב. רק בשמחות!