תקליטן דתי

התופעה שהחלה לצבור תאוצה בשנים האחרונות בה מופיע התקליטן באירועים והוא אחראי על כל החלק המוסיקלי של האירוע, זוהי תופעה חדשה שלא הכרנו בעבר. התזמורת שכיכבה באירועים של פעם הייתה תזמורת כבדה ואמתית שכללה את כל הכלים יחד עם זמרים בהרכבים שונים.

זה היה מאוד מיוחד ויפה אבל זה היה גם יקר מאוד. כיום מצליח להחליף התקליטן את כל ההרכב המסובך הזה בעזרת המחשב הנייד שלו עם מערכת ההגברה המשוכללת שבאולם או זה שהוא מביא אתו.אין מה לומר. נכון שהתזמורת המורכבת הייתה מרשימה, אך התוצאה של התקליטן היא לא פחות טובה אולי אפילו יותר.

למה עדיף התקליטן על פני התזמורת?

ישנם יתרונות רבים לתקליטן על פני הלהקה או התזמורת המורחבת. כמו למשל האפשרות לזרום ולה תנווט עם הקהל. התקליטן מסוגל לשנות ולהחליף את השיר בלחיצת כפתור קלה שלא כמו התזמורת שמגיעה עם חומר מוכן לאחר חזרות. היא תתקשה לשנות את התכניות שלה. מלבד זאת השירים שמשמיע התקליטן יהיו כולם באיכות המקורית ללא רעשי רקע וללא הפרעות באיכות. מלבד זאת ישנו החיסכון המשמעותי במחיר. אין ספק כי התקליטן גובה מחיר הנמוך באופן משמעותי לעומת הלהקה.

למה צריך תקליטן דתי?

כל ציבור יש לו את הדקויות והניואנסים שלו שזר לא יבין אותם. בכל קהל יש את השירים האהובים עליו. יש את השירים שמצליחים להקפיץ ולהרים אותם. יש את השירים הנחשבים ללהיטים עונתיים ויש את אלו אשר לא נס לחם ועליהם אי אפשר לוותר באירוע. רק תקליטן דתי יצליח לזרום באירוע דתי. אין טעם לנסות ולהדביק תקליטן שאינו מכיר את המגזר ולתת לו הוראות. האירוע לא יהיה מוצלח. כי ההתאמה של התקליטן לאופי הקהל הינה כמעט קריטית ולא כדאי להתפשר על כך.

תקליטן דתי

איך תבחרו תקליטן דתי?

לפני שאתם בוחרים תקליטן לאירוע עליכם לבדוק מעט את השטח ולערוך סקר קטן משלכם על מנת לאתר את התקליטן המוצלח ביותר שיצליח להרים את האירוע שלכם.

  • המלצות – האינדיקציה הטובה ביותר למצוא את התקליטן הנכון זהו באמצעות בירור אצל אנשים שערכו אירוע לאחרונה. מהם תוכלו לשמוע על תקליטנים שונים ולקבל המלצות על אלו המוצלחים ביניהם.
  • מחיר – עליכם להחליט כמה אתם מוכנים להשקיע עבור התקליטן לאירוע. בררו מחירים, בקשו הצעות מחיר ולכו על התקליטן המתאים לכם.
  • תשמעו חומרים – כדאי מאוד לבקר באירוע בו מופיע התקליטן ולהתרשם באופן בלתי אמצעי מהעבודה שלו במגרש האמתי.