שימוש בפרגולות באירועים

הפנים החדשות של עולם האירועים השמח והנוצץ הוא – גני אירועים. בין אם מדובר באירועים משפחתיים, באירועים עסקיים, שמחה כזו או אחרת או כל סיבה אחרת למסיבה – הדרך הפופולרית ביותר לחגוג כיום אירועים הינה בגני אירועים, אשר משלבים ירק, פסטורליות, טבע, לצד הפינוקים הרגילים של אירועים נוצצים. כך ניתן למצוא כיום גני אירועים בצפון הארץ, גני אירועים בשרון, בדרום, במרכז ובכל חבלי מדינת ישראל. גני אירועים צצים כמו פטריות לאחר הגשם בעקבות הביקוש הרב אליהם.

התחרות בענף זה מעמידה את מנהלי גני האירועים באתגרים לא פשוטים מדי יום ביומו. גני האירועים חייבים לעמוד באתגרים הללו על מנת לשבות את קהל הלקוחות ולסחוף אותם אליהם. במסגרת החיפוש אחרי אטרקציות חדשות ומוצלחות, מאבזרים בעלי גני האירועים את הגנים בריהוט דקורטיבי, אשר משרת שתי מטרות עיקריות – הראשונה הינה אסתטיות, ריהוט דקורטיבי אשר תורם למראה הכללי של גן האירועים ומעניק לו מראה יוקרתי, וינטאג' כפרי או כל סגנון אחר בו מעוניין מעצב הגן, והשנייה פונקציונאליות – ריהוט אשר הינו בעל ערך ממשי וממלא אחר ייעודים מסוימים.

התועלות שפרגולות עץ מוסיפות לגן האירועים

 פריט ריהוט הגן הטרנדי העכשווי כעת הוא הפרגולה. אין אביזר ריהוט לגן אשר מתאים לגן אירועים יותר מאשר פרגולת עץ איכותית ומושקעת. פרגולות עץ משרתות את שתי המטרות שציינו לעיל, היא גם משמשת באופן פונקציונאלי לצורך צל עבור משטחים אשר נמצאים בחוץ – ניתן לבנות פרגולות אשר יסוככו על השולחנות בחוץ ,על אזור המזנון וכדומה, מאוד אפקטיבי עבור אירועים אשר נערכים בשעות החמות של היום וגם כמובן משמשת כאביזר דקורטיבי, אשר מעניק לגן מראה מסוים מאוד. כך ניתן לעצב את הפרגולות במגוון עיצובים, חיתוכים וצבעים, ולהשיג כך מראה מסוים לגן האירועים שלכם.

לסיכום, פרגולות גדולות מעץ מעניקות לרוב מראה טבעי ופסטורלי לגינה בה הן ממוקמות – במקרה של גן אירועים קל להבחין כיצד המראה יכול לתפוס ולתרום לאווירה הכללית ולעיצוב של המקום. מי שמעוניין לקבל מראה אחיד ומושקע, יכול גם להתאים את עיצוב הפרגולה לעיצובם של שאר פריטי הריהוט האחרים בגן – בין אם זה כיסאות, שולחנות, דקים וכדומה.

פרגולות בחיפה