סריקת אלבום תמונות מהחתונה שלכם

סריקת אלבום התמונות מהחתונה – כיף להיזכר וכיף לשמור על הזיכרון

אם התחתנתם בעידן בו עדיין לא נפוצה המצלמה הדיגיטלית, או שבמקרה לאורך השנים איבדתם את הקבצים הממוחשבים עם התמונות מהאירוע – זה הזמן להתעניין בסריקה של אלבום התמונות מהחתונה. שירותי סריקת אלבומי תמונות מאפשרים להעביר לקובץ ממוחשב באיכות טובה את התמונות המודפסות – תהליך בעל יתרונות רבים. באמצעות קובץ ממוחשב תוכלו לשמור על הזיכרון שלכם לאורך זמן, ועל הדרך גם להתרפק על אותם ימים ועל אותו ערב מרגש ורומנטי.

סריקת אלבומי תמונות

מדוע כדאי גם לכם לסרוק את אלבום התמונות מהחתונה שלכם?

  • הפיכת האלבום למזכרת נגישה ונוחה לדפדוףסריקת אלבומי תמונות הופכת את הזיכרונות לנגישים וקלים לדפדוף. אין צורך עוד לשלוף את האלבום הכבד מהמדף העליון בארון, כעת ניתן לגשת אל תמונות החתונה בקלות ומכל מקום (אפילו מהטלפון הנייד).
  • תוכלו לחלוק את האלבום עם יקיריכם – סריקת אלבומי תמונות מאפשרת לחלוק את התמונות בקלות עם הקרובים לכם. גם אם מדובר בקרובי משפחה או בחברים טובים אשר מתגוררים בחו"ל – לאחר סריקת הקובץ תוכלו לשלוח להם לינק או העתק ולשתף אותם בזיכרונות הטובים שלכם מיום חתונתכם.
  • גיבוי לתמונות אשר יקרות לכם – בעידן הדיגיטלי ניתן ליצור עותקים רבים מכל תמונה או מסמך אשר יתפקדו בתור גיבוי לקובץ המקורי במקרה שייגרם לו נזק כלשהו. הצפה, שריפה, או פשוט חפץ שהולך לאיבוד לאורך השנים – גיבוי באמצעות קובץ דיגיטלי יכול למנוע עוגמת נפש רבה.

כיצד מתבצע תהליך סריקת האלבום?

חברה אשר מציעה שירות של סריקת אלבומי תמונות מובילה את התהליך כולו מהרגע הראשון, אינכם צריכים לדאוג לדבר מלבד לגישה נוחה אל התמונות והאלבומים. נציגי החברה יאספו את התמונות מביתכם, ישנעו את האוסף אל המעבדה, יבצעו בזהירות ובקפדנות את תהליך הסריקה ולבסוף יחזירו לכם הן את העותקים הקשיחים והן את האלבום הסרוק. לא תצטרכו להתעסק בעצמכם בסידור של התמונות או בשמירה עליהן, ותוכלו להנות מהתוצר  הסופי במהרה. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם חברה שכזו ולדאוג להכין לאיסוף את אלבום התמונות מהחתונה.