מקררים מסחריים לאירועים

ישנם מגוון של אירועים בהם נמצא את עצמנו זקוקים למקרר מסחרי

השימוש במקריים מסחריים לאירועים נפוץ ביותר, ועולה בשנים האחרונות בהתמדה. בין אם אנו עורכים חתונה בחורשה ולא באולם, או אם אנו מתכננים מסיבה על חוף הים או אף טקס סיום בהיכל בעיר, אנו נזדקק למקררים תעשייתיים באירועים אלה. כיום ישנן חברות רבות אשר מציעות קירור מסחרי לאירוע, ולנו נשאר רק לבחור את המקרר המתאים לנו.

אז איך נבחר מקררים מסחריים לאירועים ואילו סוגים יש?

  • כיצד נחליט איזה מקרר אנו צריכים? מקררים תעשייתיים באירועים הינם שיטה בטוחה לשמירה על חומרי גלם ושיפור האירוע, אולם המבחר גדול מאוד וצריך לדעת באיזה מקרר לבחור. עוד בטרם פנייה לחברת קירור מסחרי לאירוע, אנו צריכים לברר מה השימוש העתידי שנבצע עם המקרר, כלומר- להחליט מה נרצה לקרר איתו, לכמה זמן נצטרך את המקרר, כמה זמן המקרר יפעל בפועל, איזו גישה לחשמל תהיה לנו, מהי כמות המצרכים או חומרי הגלם אשר נשמור בקירור ובאיזו טמפרטורה נצטרך לשמור את החומרים שלנו. לאחר שנענה על כל השאלות הללו, נוכל להתחיל לברר אילו מקררים מסחריים לאירועים מוצעים לנו בכל חברה ולבחור בדגם אשר יענה על הדרישות שלנו.
  • מהיכן ניתן להשיג מקררים מסחריים לאירועים? כאמור, ישנן חברות רבות כיום אשר מתמחות בקירור מסחרי לאירוע, והן יכולות לספק לכם את המקרר המתאים לכם. נציגי החברה יוכלו לסייע לכם בבחירת הדגם המתאים לכם, הובלת המקרר לאירוע והתקנתו כראוי. כמו כן, ישנן חברות אשר מציעות שירותי הפעלה, במסגרתם יישאר נציג החברה עמכם לאורך כל זמן שכירת המקרר, ויסייע בתפעולו. רצוי לשכור ציוד קירור שכזה מחברות מתחמות, בכדי לוודא את איכות המקרר ואת הצלחת האירוע.
  • מהם המאפיינים של מקרר מסחרי להשכרה: כאשר אנו שוכרים מקררים תעשייתיים באירועים, נרצה שיענו על כלל המאפיינים של מקרר תעשייתי קבוע, ולכן ברור המקררים המסחריים לאירועים תהיה האפשרות לקרר בצורה טובה ושווה את כלל המצרכים במקרר, ללא קשר לגודלו ומיקום המזון בו. בנוסף, מקררים אלה מגיעים בגדלים שונים וצורות שונות, כך שניתן להתאים אותם לכל אירוע וכל צורך. במקררים אלה נשמור את חומרי הגלם אשר יש לנו שימוש מידי בהמקררים מסחרייםם כגון ירקות חתוכים שנועדו לבישול, גבינות פתוחות, בשרים מושרים, שתייה וכדומה, והם אינם צריכים קירור עמוק או ארוך.
  • חיבור לחשמל: כאשר מדובר בקירור מסחרי לאירוע, הגישה לחשמל חשובה ביותר. מקררים מסחריים לאירועים מתחלקים לשניים- אלו שעובדים בחיבור לשקע רגיל בלבד, ואלו שניתנים לחיבור לרדיאטור או מצבר, וחשוב להזמין את זה שיתאים לאירוע שלכם.

קירור מסחרי לאירוע יכול לשפר אותו פלאים

בעזרת קירור מסחרי ניתן לשדרג את האירוע שלכם ולשמור על כלל המוצרים שלכם ברמה הגבוהה ביותר, כך שאתם והאורחים שלכם תוכלו ליהנות מהם לאורך כל הערב.