כיצד לבחור חברת קייטרינג לאירועים בשטח?

אם אתם מתכננים לקיים אירוע בשטח, אין ספק שעומדת להיות לכם חוויה מדהימה. אחרי הכול – אירוע בשטח הוא אירוע שלא עושים כל יום, ויש בו הרבה מאוד דברים מיוחדים שמשאירים טעם של עוד. רגע… אם דיברנו על טעם, הרי שאין ספק שיש המון דברים שצריך לדאוג להם כשמקיימים אירוע כזה, כמו למצוא מקום מתאים, להביא גנרטורים ואת כל הציוד שצריך, וכמובן – להזמין קייטרינג בשטח, שתדאג שיישאר טעם טוב לאורחים. איך בוחרים חברת קייטרינג בשטח שתתאים לאירוע שלכם?

הנה כמה טיפים שיוכלו מאוד לעזור לכם:

  • רישיון עסק – חשוב מאוד שחברת הקייטרינג שתעבדו איתה תהיה חברה שיש ברשותה רישיון עסק, כי רישיון כזה משמעותו שיש על החברה פיקוח. זה חשוב תמיד, אולם כשמדובר באוכל הדבר חשוב הרבה יותר מבכל תחום אחר.

 

  • מינימום ומקסימום – כל חברת קייטרינג, גם חברת קייטרינג בשטח, מסוגלת לספק מספר מסוים של מנות ולא עובדת מתחת למינימום מסוים שלהן. לכן, חשוב מאוד שתבררו את הנושא בשלב הראשוני, על מנת שתדעו שאתם מדברים באותה שפה ויכולים לעבוד עם אותה חברה.

 

  • תפריט – חשוב מאוד שהתפריט של חברת הקייטרינג שאיתה תעבדו יהיה תפריט שכולל מנות טעימות ונפלאות מחד, אבל גם מנות שמתאים לאכול אותן בשטח. כלומר – קייטרינג בשטח עדיף שלא יורכב ממנות שמסובך לאכול, כי בדרך כלל אין את כל התנאים לעשות את זה כמו שצריך. לכן, כמובן שלא צריך להסתפק בפיתה עם חומוס, אבל גם מנות של קוויאר וכאלה המונחות על מצעים שונים ומשונים ומצריכים טבילה במיני רטבים – כנראה שלא יהיו בחירה מתאימה עבור כזה אירוע.

 

  • כלים ורהיטים – חשוב מאוד לברר עם חברת הקייטרינג אם היא גם מספקת את כלי האוכל לסועדים. כלומר – ברור שחברת קייטרינג בשטח תביא את המנות שהיא מכינה עבורכם בכלי הגשה מסוימים, אולם חשוב לדאוג גם לסועדים. יש לסכם מראש עם החברה מי מביא את הכלים, על מנת שמצד אחד לא ייווצר מצב שגם אתם וגם החברה מביאים (וכך שילמתם פעמיים על כלים), ומצד שני – חמור עוד יותר – שאף אחד מכם לא יביא, והאנשים לא יוכלו לאכול, אלא רק להסתכל.קיטרינג לאירועים בשטח

 

  • פינוי – חשוב מאוד לברר עם חברת הקייטרינג בשטח מי מפנה את הכלים. האם אתם צריכים לפנות אותם ולהחזיר אותם אל החברה, או שמישהו מטעמה נשאר בשטח או מגיע בסיום האירוע, כדי לאסוף אותם ולקחת אותם בחזרה לחברה.

על חברת קייטרינג לא מתפשרים

בירור מקדים של כל הדברים האלה וסיכום על תפריט מסוים שיתאים לאופי האירוע ולחיכם של האורחים, יאפשר לכם לבחור חברת קייטרינג בשטח שתספק שירות מצוין ואוכל מצוין לאורחים. בשמחות!