מדוע צריך יום גיבוש לעובדים ? ואיך מקיימים יום כזה…

ימי גיבוש לעובדים הם דרך מעולה ליצירת אווירה ראויה ונינוחה במקום העבודה, שכן השתתפות בימי כיף לעובדים הופכת את העובדים באופן טבעי למרוצים יותר ומאושרים יותר, הן בשל ההווי החברתי והן בשל "שבירת" השגרה היום יומית של עבודה.
על כן, ניתן לראות כי בשנים האחרונות הביקוש לפעילויות מיוחדות ומעניינות לצורך קיום יום גיבוש לעובדים הולך וגובר, ועמו מתפתחות האפשרויות השונות ומתרחב התחום באופן טבעי.
כך שעל מנת ליצור יום גיבוש מקורי ומיוחד בעבור צוות העובדים שלכם כבר לא תצטרכו "לעבוד קשה" ואילו ברפרוף קל ברשת תוכלו למצוא מגוון נרחב של אין ספור פעילויות מיוחדות, מרתקות ומעניינות ליום גיבוש לעובדים.
אטרקציה מעניינת ומרתקת אשר נמצאה כאטרקציה מובילה ומתבקשת, הן בקרב צוותי העובדים והן בקרב ההנהלה ובעלי העסקים, המשרדים והחברות היא ללא ספק ימי גיבוש בטבע ובחוץ.
בהם תוכלו ליהנות מיום גיבוש בתל אביב על סאגווי, המשלב טיול מרתק (מחוץ לכותלי המשרד) יחד עם חווית אקסטרים מיוחדת.

יום גיבוש לעובדים בתקופת החורף, זה אפשרי ?

בתקופת החורף הצורך בשבירת שגרה בקרב העובדים לעיתים אף מורגשת יותר, על כן נוהגים מעסיקים רבים לקיים את ימי הגיבוש לעובדים גם בתקופות אלו.
ישנן אפשרויות בילוי רבות אשר מתאפשרות לצורך קיום ימי כיף לעובדים, הן בחללים סגורים והן במקומות ייעודיים, עם זאת מפסידים המעסיקים והעובדים כאחד אפשרויות מרתקות של ימי גיבוש אשר מתרחשים בחיק הטבע ובמקומות ציבוריים פתוחים (ללא קירוי).

ימי גיבוש לעובדים
אז מה עדיף ובמה כדאי לבחור ? רכזנו בעבורכם מספר רעיונות לימי כיף  לעובדים בתקופת החורף

  • אטרקציות לעובדים באולם אירועים – כיום ניתן לשכור גם אולם אירועים גדול ומרווח, אשר יהווה מקום אידאלי לבילוי זמן אופטימלי לכם ולעובדיכם, בו תוכלו לקיים אטרקציות מרתקות ומגבשות לצוות העובדים באופן ראוי ומקצועי.
    ואילו בנוסף לכך בהשכרת אולם אירועים לקיום יום גיבוש לעובדים, תיהנו גם מאפשרות נוחה של הזמנת כיבוד וארוחה מסודרת ומפנקת אשר תוגש בתוך האולם.

 

  • "חדר בריחה" – בשנים האחרונות נכנס לתחום האטרקציות המרתקות והמיוחדות גם ה"אסקייפ רום".
    אטרקציה זו כשמה כן היא, שכן היא מתקיימת בתוך חדר סגור ומסוגר שעל מנת לצאת מתוכו יש לפתור חידות ולבצע משימות כצוות מושלם ובעזרה הדדית מוחלטת.

 

  • אטרקציה מסוג זה היא ללא ספק אטרקציה שמתאימה לצורכי קיום של יום גיבוש לעובדים שכן היא מגבשת ומאחדת ללא ספק ועם זאת לתקופת החורף היא מתאימה במיוחד (שכן היא מתקיימת בחללים סגורים).
    אך יש לזכור כי חדרי הבריחה אינם מיועדים לקהל לקוחות גדול מידי אלא לקבוצות מצומצמות.

 

  • יום גיבוש מתוק בסדנא להכנת שוקולדים – אוכל הוא ללא ספק הדרך הטובה ביותר לליבם של אנשים, ומתוקים הם דרך מושלמת ! על כן סדנת שוקולד הפכה גם היא לנחשקת ומתבקשת ביציאה ליום גיבוש חורפי לעובדים.