השכרת מיניבוסים לחתונה

הקיץ הגיע ועמו עונת החתונות

כמו בכל שנה, עם עליית הטמפרטורות ופתיחת חופי הרחצה, מתחילות לפקוד את תיבת הדואר הביתית שלל הזמנות לאירועים בכלל וחתונות בפרט. לכל אחד גישה שונה בנוגע לחתונות, חלק מהמוזמנים בוחרים את התלבושת והמתנה חודשים מראש, וחלק מנסים להתחמק עד הרגע האחרון, תוך שימוש במגוון תירוצים יצירתיים.

בכל מקרה, בין אם מדובר באירוע של חבר אהוב או של קרוב משפחה רחוק, שאתם בשום מחיר לא מצליחים אפילו לזכור מהו הקשר המשפחתי שלכם אליו, הגעה לחתונה דורשת חשיבה על פרטים רבים. מתלבושת מתאימה, לגודל השיק, וכמובן דרך ההגעה לחתונה. מכיוון שמרבית החתונות מתקיימות בגני אירועים ייחודיים, פעמים רבות תאלצו לנסוע אל הקצה השני של הארץ, וכדאי למצוא דרך הגעה מוצלחת ומהירה.

מדוע כדאי לבחור בהשכרת מיניבוסים כדרך הגעה לחתונה?

 

  • אין צורך למנות נהג תורן- לא משנה איך ננסה לסובב את זה, להגיע לאירוע הכולל בר פתוח ולשתות שתייה קלה כל הערב, כשכל החברים חוגגים סביבך, יכול להיות מעט מתסכל. קיימת כמובן האפשרות של הגעה וחזרה במוניות, אך מדובר במרבית הפעמים בנסיעות לא קצרות שעלולות ליצור חור גדול בכיס, עוד לפני שלשול מעטפת השיק לתיבה. כשפונים לחברה להשכרת מיניבוסים, ניתן להגיע לאירוע ביחד עם קבוצת חברים, שבה כולם יוכלו לשתות וליהנות, מבלי לוותר על הפרט החשוב ביותר- לחזור הביתה בשלום.
  • חיסכון כלכלי בהשוואה להגעה ברכב פרטי- אמיצי הלב שיבחרו להגיע לאולמות אירועים מרוחקים באמצעות רכבם הפרטי, יאלצו להתמודד עם הוצאות לא קטנות. מחיר הדלק לא קטן, ועלייה על כבישי אגרה על מנת לקצר את משך הנסיעה, הארוכה גם כך, עלולה להוביל להוצאת סכום גדול ולא מתוכנן על ערב אחד של חגיגה. בחירה במיניבוס היא אופציה זולה יותר, במיוחד כשהעלות מתחלקת בין מספר חברים המגיעים מאותו אזור.

השכרת מיניבוסים

איך אדע איזה שירות השכרת מיניבוסים עלי לבחור?

מכיוון שכולנו רוצים לחגוג וליהנות, אך גם לחזור הביתה בשלום, מומלץ לבחור בחברת השכרת מיניבוסים מיומנת ובעלת ניסיון, שתבטיח לכם נסיעה מהירה ובטוחה. כך, ניתן למצות עד תום את ההנאה מהאירוע, במחיר נמוך ובטיחות מרבית.