האטרקציות החמות ביותר בעולם האירועים – 2015

כניסה על צדפה? זה כבר פאסה. קונפטי? כן, אבל לא כמו שחשבתם. אם אתם מתכננים אירוע ורוצים לדעת איזה אטרקציות הן הכי חמות והכי שוות היום – אתם בדיוק במקום הנכון.

כניסות לאירועים

Smiling Bride Standing in the Arcade of a formal Garden Holding a Bouquet of White Rosesהאטרקציה הכי גדולה בכל אירוע, הוא הכניסה של החוגג. זה נכון בעיקר בחתונות ובחגיגות בר או בת מצווה, אבל היום אפשר למצוא גם תינוקות שנכנסים בסטייל לברית או לבריתה.

כניסות לחתונה

הרבה זוגות לא אוהבים לעשות כניסה לאירוע, אלא להיות חלק בלתי נפרד ממנו לכל אורכו – כולל קבלת הפנים, אבל יש כאלה שמחכים עד שיגיעו כל האורחים, ומצטרפים רק כשטקס החופה מתחיל.

בין אם אתם נמנים על אלה ובין עם על האחרים, אם אתם רוצים כניסה מרשימה לחופה – אלה הטרנדים של השנה:

  • תהלוכת שופרות – שקט. שום קול לא נשמע. פתאום נשמעת תקיעת שופר חזקה, והתהלוכה מתחילה. נכנס אדם שתוקע בשופר, ואחריו צועדים השושבינים. אחריהם אתם נכנסים, והטקס מתחיל, כשהקהל כולו מהופנט וקשוב – וזה פשוט מדהים.

 

  • מעגל מתופפים – אתם יכולים להיכנס אחרי מעין מופע של מתופפים, שמושך את תשומת לבו של הקהל עד כדי כך שאף אחד לא נשאר אדיש.

 

  • כניסה על ברבור / אפיריון / ספסל מעוצב ועוד – השמיים הם הגבול. אם אתם רוצים להרשים את האורחים, אתם יכולים לבחור להיכנס כמעט בכל דרך אפשרית. כבר נכנסו על ברבור שנסע על גלגלים, על ספסל מעוצב שמאחוריו קונסטרוקציה בצורת לב, על דגם מקסים של אנייה – והיד עוד נטויה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לספר את החלום שלכם לחברת ההפקות, וברוב המקרים יצליחו להגשים את החלום שלכם ולארגן לכם כניסה לחופה שבהחלט אפשר לכנותה – כניסה מהחלומות.

 

  • כניסה על סוסים – זה אולי נשמע מופרך, אבל זה נעשה, וזה היה מרשים ביותר. לגן האירועים נכנסים שני סוסים – על גבו של האחד יושב החתן ועל גבו של השני יושבת הכלה, וביחד הם דוהרים אל עבר החופה. מתאים לאוהבי סוסים, ולכאלה שעושים את האירוע במקום מתאים.

כניסות לבת מצווה

החל מצדפה, דרך פרח נפתח יפהפה, עבור בקופסת מתנה מעוצבת וכלה ריקוד סוער עם צוות רקדנים – הכל הולך, ובגדול, ונותן שואו נפלא שעושה את הכל.

כניסות לבר מצווה

אפשר להיכנס בתוך דגם של ספר תורה או של מגן דוד, או להחליט שנכנסים כשנוסעים על מכונית. בעידן שבו אנחנו חיים – הכל ממש פתוח, וחברת ההפקות תזרום אתכם ובדרך כלל תצליח להגשים לכם חלום.

לא רק כניסות

מעבר לכניסות יש הרבה מאוד אטרקציות שעושות את האירוע, ביניהן:

  • זיקוקים – מופע זיקוקים שכמה שיגידו שהוא נדוש – הוא תמיד מרהיב ומלהיב.
  • שולחנות משחק – מתאים בעיקר לחגיגות בר/בת מצווה, אבל ממש לא רק.
  • רצפת וידיאו – שהופכת את הרצפה למשהו שהרבה אנשים עוד לא ראו.
  • תמונות מגנט – המזכרת הכי יפה שהאורחים יכולים לקבל מהאירוע שלכם – תמונות מדהימות שלהן מודפסות על מגנט שאפשר להצמיד לדלת או למקרר.
  • מופעים שונים – היום כחלק מאטרקציות לאירועים אפשר לשלב מגוון של מופעים, ביניהם מופעי אש, מופעי קפוארה ועוד ועוד – על פי ההעדפה האישית שלכם.

יש עוד הרבה מאוד אטרקציות לאירועים, וכל הזמן מתווספות חדשות, ככל שעוברים הימים. המסקנה היא, שמי שרוצה להפיק אירוע בלתי נשכח עם גימיקים מרהיבים שילהיבו את האורחים – יכול, ובגדול.

להתראות בשמחות – עם האטרקציות הכי הכי יפות!