גנרטורים לאירועים

איך אפשר להבטיח שבכל אירוע שאותו אתם תחגגו, תמיד יהיה לכם חשמל? חשוב מאד לזכור כי האירועים אכן דורשים תמיד חשמל קבוע – בין אם מדובר על הפעלה של מערכת התאורה, הפעלה של מערכת ההגברה, הפעלת תנורי החימום והמקררים הניידים, ועוד צרכים נוספים שעל כולם תשתית החשמל יודעת לתת מענה. עם זאת, איך נבטיח שתמיד יש חשמל בכל מקום שבו חוגגים? התשובה היא כמובן – השכרה או רכישה של גנרטורים לאירועים שלכם!

הגנרטור ותרומתו לאירוע

  • מה המשמעות של הגנרטור? – כיום אנשים רבים שוכרים גנרטורים לאירועים שלהם, משום שהגנרטור הוא בעצם יחידת תפוקה ניידת לייצור חשמל. הגנרטור עובד על בסיס חומרי דלק (לרוב בנזין או סולר), והבעירה שלהם בתוכו מאפשרת לו לייצר את החשמל בעוצמה שמתאימה לכם. לגנרטור ניתן לחבר מכשירי חשמל שונים לפי ההספק שלו, וישנם אף גנרטורים ניידים גדולים שיכולים לתחזק אירוע שלם.
  • גיבוי גם למקום קבוע – כדאי גם לדעת שבלא מעט גני אירועים ואולמות אירועים, רוכשים גנרטורים לאירועים ומציבים אותם במקום קבוע. מדוע? משום שבמקומות הללו לא רוצים לקחת שום סיכון. מה אם חס וחלילה תהיה לפתע הפסקת חשמל מסיבות שונות? על מנת שלחוגגים לא תיגרם עוגמת נפש – דואגים לכך שתהיה תמיד מערכת גיבוי אשר תופעל באופן מידי. זה מבטיח תמיד אירועים מוצלחים!
  • גם לחברות ההפקות – מרבית האנשים, לא בהכרח מזדרזים לשכור בעצמם גנרטורים לאירועים שלהם. מרביתם מעדיפים ללכת במסלול הנוח יותר – ולפנות לחברת הפקות אשר מתמחה בהפקה של אירועים בטבע. כמובן שאם אתם נציגים של חברה כזו – הרי שאתם בעצמכם צריכים לדאוג לכך שאתם תספקו את הפתרונות המתאימים עבור האירוע. לכן, רצוי מאד שתצטיידו בכמה וכמה גנרטורים עם הספקים שונים.

גנרטורים

איך בוחרים בדגם המתאים?

כידוע, יש לא מעט דגמים אפשריים של גנרטורים באופן כללי. אז איך נבחר את הגנרטורים שיתאימו במיוחד לאירועים השונים? כדאי לבדוק אילו גנרטורים הם בעלי יכולת ניוד, כמה חשמל הם יכולים לספק בו זמנית, וגם האם יש להם אחריות, ומהי צריכת הדלק שלהם.