בחירת תכשיטי גברים לאירוע

תכשיטים "לגברים בלבד" היא מסורת עתיקת ימים. עוד בימי הקדם נהגו הגברים לקשט ולאבזר את גופם. כמובן שהאמצעים היו שונים אז – התופעה באה לידי ביטוי בעיקר בפירסינג, קעקועים, ציורי גוף וקישוטים מחומרים טבעיים המצויים בטבע כגון עור, צדפות או נוצות. ומה קורה היום? כמובן שהגישה השתנתה לאורך הזמן, והתכשיטים הפכו לתוסף אופנתי ולא מחייב. ועדיין, כשמתכוננים לאירוע חגיגי כמו חתונה, ברית או משהו בסגנון, חשוב לנו להיראות טוב ולעשות רושם. אז אילו סוגים של תכשיטים ואקססוריז כדאי לבחון טרם האירוע ומה מומלץ לקחת בחשבון?

קליפס לשטרות

מדובר פחות בתכשיט אלא באביזר יוקרה וסגנון. אחד האביזרים המעודנים, קליפס שטרות הוא תוספת יוקרתית להופעה. במקור מיועד הקליפס לנשיאת שטרות והוא היה פעם אביזר נפוץ. כיום קליפס לשטרות הפך לאביזר סמלי המדגיש את המעמד החברתי של בעליו. נדיר שנבחין בו ברחוב, עקב כך שמחירו של קליפס שטרות איכותי וממותג יכול להגיע לסכומים מופרזים. רוב הגברים היום מעדיפים ללכת עם ארנק רגיל בשל הנוחות שבו. קליפס לשטרות הוא בחירה מקורית לגבר שרוצה לשדר בטחון ולהדגיש את חוש הטעם שלו.

שרשרת או תליון

בעבר שימשו השרשראות כסמל למעמד גבוה ומכובד. גם היום השרשרת מסוגלת להגיד עליך הרבה, במידה ומותאמת לבגדים ולשאר האביזרים. הבחירה המנצחת לגבר היא שרשרת זהב לא עבה, אליה ניתן להוסיף תליון בגודל קטן עד בינוני שלא בולט יותר מן הרצוי. המטרה היא ליצור מראה אורגני ולא צעקני, ותמיד כדאי לזכור כי אתה זה זה שעונד את השרשרת ולא היא אותך. היתרון שבשרשרת זהב דקה הוא האוניברסליות שלה – ניתן להתאים אותה כמעט לכל פרית לבוש הן אלגנטי הן זרוק.

צמידים לגבר

הצמיד נחשב כיום לאחת הבחירות המוצלחות והוא הפך למאד פופולרי בקרב הגברים בארץ ובעולם. צמידים לגבר הם טרנד מקביל לשעוני יד, ומה שבמדיל בין הצמיד לשעון הוא שפע הסגנונות האופייניים לצמידים: כיום ניתן לראות צמידים לגבר עשויים עור, טיטניום, פלדה, טונגסטן ועוד מתכות, בין אם יקרות או לא. היתרון בצמיד לגבר הוא שכמעט כל חומר ייראה נפלא – לא חובה להוציא מאות או אלפי שקלים על צמיד זהב או יהלומים, אלא אפשר להתפשר על חומר זול ופשוט יותר כמו סיליקון, עור, שילובי חוטים וכדומה. את הצמידים ניתן להתאים לאאוטפיט בקלי קלות. צמידים לגבר מעור ייראו מושלם בשילוב עם הלבשה קיצית וכל פריט מלתחה בסגנון קז'ואל, משוחרר וקליל. צמידים מאסיביים העשויים ממתכות למיניהן יתאימו יותר לחולצאות מכופתרות ומכנסי ג'ינס או אלגנט.

שעונים

תסכימו: שעון לגבר הוא הרבה יותר מסתם אביזר. טיים פיס איכותי הוא אחד הסמלים הבולטים של טעם וסגנון. שעון טוב משלב בין שני העולמות: עולם האופנה ועולם העסקים. שעון מוצלח הוא גם אביזר אופנה יוקרתי ויפה וגם אמצעי לניהול יעיל של זמן – תכונה חשובה במציאות של היום ועולם שחי בקצב מועץ. שעון יד הוא בחירה מעולה לגבר המעוניין להוסיף טאץ' של אלגנט למראה החיצוני אך מעדיף שלא לענוד צמידים.