ארגון יום כיף לעובדים

בשנים האחרונות ישנה מגמה של עליית המודעות לרווחתם של העובדים במקומות עבודה רבים. הרצון להשקיע ברווחת העובדים נובע מההכרה בעובדות שנגלו במחקרים רבים, לפיהן לשביעות רצונם של העובדים יש קשר ישיר לצורת התפקוד והתפוקה שלהם בעת ביצוע עבודתם.

ככל שעובד מרוצה יותר בעבודתו, כך תגדל תפוקתו ותעלה רמת המוטיבציה שלו להשקיע. על בסיס זה נבנו תכניות רווחה שונות בחברות רבות, שמטרתן לטפח את הקשר עם העובדים ולדאוג לכך שיהיו כמה שיותר מרוצים כל הזמן.יום כיף

ישנן דרכים שונות להעלות את רמת המוטיבציה של העובדים בחברה. בעוד שהעלאות שכר הן פתרון נקודתי שמתאפשר בפרקי זמן מסוימים, ארגון יום כיף לעובדים הוא פתרון כולל, פשוט יחסית ובעל יכולת השפעה גדולה על תחושתם של העובדים.

יום כיף לעובדים הוא בעל יתרונות רבים. מעבר להנאה של העובדים והאפשרויות להתאוורר קצת משגרת היום-יום השוחקת, הוא גם הזדמנות נהדרת להשקיע בגיבוש בין העובדים. יום כזה כולל בדרך כלל פעילויות שונות כמו סדנאות, תחרויות, הרצאות וכמובן ארוחות משותפות והרבה זמן משותף באווירה קלילה ופתוחה יותר. כך נוצרים קשרים חדשים בין העובדים ותחושת הגיבוש מתחזקת.

בנוסף, יום כיף לעובדים משפיע גם על תחושת השייכות שלהם לארגון, דבר חשוב ביותר בהעלאת רמת המוטיבציה. ככל שעובד מרגיש שייך יותר לארגון, עולה רצונו לתרום להצלחת החברה כולה וכך משתפרת תרומתו. ההרגשה שמשקיעים בעובד, חלוקת מתנות ביום כיף, השקעה בארוחות טובות ומגוון פעילויות מהנות גורמים לעובד לרצות להיות חלק משמעותי מפעילותו של הארגון ובכך תורמים גם לו וכמובן גם למעסיק.

רעיונות לארגון יום כיף לעובדים

כאשר רוצים לארגן יום כיף לעובדים יש מבחר גדול של רעיונות שניתן לבחור מתוכם, בהתאם לצרכי החברה. יש להתחשב במגבלות תקציביות, באופי ובכמות העובדים בבחרה וכמובן להתאים את סוג הפעילות למזג האוויר.

יש היום חברות שמתמחות בהפקת מי כיף לעובדים ומומלץ להיעזר בשירותיהן שכן הן יודעות לבצע את כל ההתאמות הנדרשות.

ימי כיף לעובדים מתקיימים בדרך כלל באוויר הפתוח. יום ספורט לעובדים, פעילויות של ספורט אתגרי, סיורי ג'יפים וסגווי, טיולים וסיורים שונים ועוד מגוון של אפשרויות להעביר יום של אווירה משוחררת בחיק הטבע.

ניתן לארגן יום כיף לעובדים גם במקומות סגורים, בעיקר כאשר מזג האוויר אינו מאפשר בילוי בחוץ. סדנאות בישול ואפיה, ארוחות במסעדות, צפיה בסרטים והצגות, חדרי בריחה ועוד שלל רעיונות יכולים להיות אפשרות מצוינת עבור ארגון של יום כיף לעובדים.

חברות רבות משקיעות היום בארגון של ימי כיף בשל היתרונות הרבים שהם מציעים. מומלץ לקיים יום כזה בתדירות קבועה של פעם או פעמיים בשנה על מנת לשמר כל הזמן את ההשקעה בעובדים.