איך לבחור חליפות חתן?

בין שורה של פרטים אשר מרכיבים את החתונה המושלמת יש פרט אחד שהוא באחריותו של החתן כמעט באופן בלעדי, לפחות לאחר שהשלים את משימתו הראשונה והחשובה שהיא הצעת הנישואין. המשימה החשובה הזו היא בחירת חליפה, וזוהי משימה שעבור גברים רבים נראית פשוטה במבט ראשון אבל הרבה יותר מורכבת כשהם מבינים שיש מבחר רחב של חליפות חתן ושגם לכלה יש דעה משלה, דעה שאי אפשר להתעלם ממנה, בוודאי כשמודים שלנשים יש חוש אופנתי קצת יותר טוב משל גברים. רגע לפני שאתם יוצאים לסבב חנויות ומתחילים למדוד חליפות חתן בדגמים שונים ובצבעים מגוונים, חשוב שתבינו לקראת מה אתם הולכים ואיך תוכלו לבחור חליפה מתאימה בצורה הטובה ביותר וגם לשביעות רצונה של בת הזוג.

אל תעשו את זה לבד

חליפות חתן

הצעד הראשון שלכם, שהוא חשוב לא פחות מאשר שלב המדידות, הוא לבחור אדם שעל דעתו אתם סומכים, וכדאי שתשקלו גם את האפשרות לצרף אליכם מישהי שקרובה לכלה ויכולה גם לקלוע לטעמה וגם להציע חליפה יפה ונכונה. היא גם זו שתוכל לעזור לכם להתמקד בחליפות המתאימות ביותר. בין הפרטים החשובים שעליהם כדאי לשים לב, חשבו על מזג האוויר הצפוי באירוע שלכם. אם אתם מתחתנים ביולי, הרי שחליפה קלילה ונוחה היא חשובה מאוד. נושא הטמפרטורה הוא קריטי, ורבים עשויים להתבלבל בוודאי כשהם מודדים חליפות חתן כמה חודשים קודם, כאשר מזג האוויר שונה לחלוטין וגם מטעה. נקודה זו חשובה גם בכיוון ההפוך. אם אתם מתחתנים בחורף ייתכן שלפחות במהלך החופה יהיה לכם קר, ומכאן שעדיף להצטייד בחליפה מחממת יותר, או במקטורן שתוכלו להסיר למהלך הריקודים, כשהטמפרטורות יעלו.

התאמה אישית

נקודה חשובה נוספת קשורה אליכם – למבנה גופכם ולסגנון האישי שלכם. נכון, יש לכלה דעה משלה, וגם למי שילווה (או תלווה) אתכם בשלב המדידות יש בוודאי מה להעיר, אבל בסופו של דבר את החליפה הזו תלבשו אתם לאורך כל הערב. הנוחות שלכם היא קריטית. בעודכם מודדים חליפות חתן חשבו היטב האם החליפה שלגופכם מחמיאה לכם, מתאימה למבנה גופכם ומאפשרת לכם לנוע בחופשיות. בערב שבו תרקדו ותשמחו אתם צריכים להרגיש נינוחים מאוד ואתם בוודאי שלא רוצים להתענות עם חליפה שבה אתם מרגישים זרים בגופכם. הישארו נאמנים לסגנון שלכם ולגזרות שאתם אוהבים, ואל תשכחו לוודא שגם אורך המכנס מתאים למידותיכם. ככל שתהיו מדויקים יותר, כך תבטיחו התאמה מושלמת בין החליפה לבין הסטייל האישי שלכם. אתם בהחלט יכולים להסתובב בחלל בזמן המדידות, לשבת ולזוז, ולבדוק האם התנועה שלכם חופשית והאם לדעתכם תוכלו ליהנות באמת לאורך האירוע כולו, משלב החופה ועד לסוף הריקודים. אם שמתם לב לכל הטיפים שהועלו כאן, הרי שאתם מוכנים וערוכים לקראת היום הגדול והמרגש.