אופציות זולות – קייטרינג לאירועים קטנים

לא חייבים באולם ולא חייבים בהגשה חלקית או אפילו מלאה: שירותי קייטרינג ניתנים היום במגוון אופציות, כולל איסוף עצמי ועוד. הנה כמה אופציות שעומדות לרשותכם בהזמנת שירותי קייטרינג לאירועים קטנים ובתקציב מצומצם

על קייטרינג בהגשה מלאה, קייטרינג בהגשה חלקית או ללא הגשה, על אירועי שף ושירותי קייטרינג מקומיים או חיצוניים ראו במאמר הזה.

לעיתים מזומנות אנחנו מחליטים לערוך אירוע משפחתי-ביתי כשמדובר על מספר לא רב של אורחים. אותו דבר קורה לא מעט עם אירועי חברה או אירועים מסחריים אחרים, שבהם אין הרבה נוכחים או מוזמנים. במקרים כאלה, מספר המוזמנים לא מצדיק שכירת אולם ומצד שני מספרם גדול מדי בשביל חדר פרטי במסעדה. בין לבין, אנחנו מחליטים על קייטרינג, כיון שמספר המוזמנים עומד להיות כזה, שלא נוכל להכין בישולים למספר רב כל כך של אנשים, או שאין לנו כישורי בישול מתאימים או פשוט – חשק. לאירועים מהסוג הזה ישנן האופציות הבאות ושילובים שלהן.

קייטרינג באיסוף

בסוג זה של קייטרינג לאירועים, מכינים עבורכם את האוכל ואתם אוספים אותו כשהוא מבושל ומוכן. קייטרינג כזה פופולרי מאוד באירועים קטנים, באירועים בבתי כנסת ואירועי חברה ופחות באירועים גדולים. כדאי לדעת שרוב המלונות וגני האירועים מספקים את השרות הזה על בסיס קבוע, כולל כחנויות אוכל מוכן בסופי שבוע, בעיקר למגזר הדתי.

משלוח קייטרינג

דומה מאוד לאיסוף, אלא שאתם מקבלים את האוכל ארוז באריזות מוסדיות אליכם הביתה. כל נושא הפרוק וההגשה – כמו בקייטרינג באיסוף – הוא עליכם. משלוחי קייטרינג יכולים להתבצע באריזות מוסדיות, כאמור, או במגשיות; אופציה שלא מיועדת לאירועים אלא ניתנת יותר על בסיס קבוע לגנים ולמוסדות אחרים.

קייטרינג עצמאי

למעשה, כאשר אתם מזמינים אולם אירועים או כל סוג של גן אירועים ומשתמשים במטבח שלו אך לא בצוות שלו, אתם מזמינים קייטרינג עצמאי. בהזמנת שרות כזה יש לבדוק בדיוק מה הוא כולל, ובאיזה מצב עליכם להשאיר את המטבח לאחר השימוש בו. סוג זה של קייטרינג נפוץ מאוד במקומות ארוח – בתי מלון ו'חאנים' למיניהם – שמאפשרים לקבוצות אורחים לעשות שימוש במטבחים שלהם.

דבר אחד שיש לזכור בקייטרינג מהסוגים שפרטנו לעיל, הוא שיש לדאוג לשכירת כלים, לעובדים או מי שיפנו את הכלים ויאספו אותם. אפר להתיעץ עם חברת הקייטרינג בקשר למספר וסוג הכלים הדרוש לאירוע בהקף האירוע שלכם. בנוסף, זיכרו שישנם לא מעט מקומות שמוכרים כלים חד-פעמיים, מפות וכלי הגשה ולחסוך בהוצאות שכירת כלים גם בקייטרינג עצמאי ולא יקר.