מגשי סושי לאירועים

למה מגש סושי באירוע תמיד מוסיף לאווירה הכללית? כמה עולה מגש סושי וכיצד נבחר את החברה שתספק לנו אותו? הנה כל התשובות.

מגשי אירועים

ההגשה הכי מעניינת שיש

אין ספק שאירוע הוא קודם כל אירוע קולינרי. בין אם מדובר באירוע חברה, בחתונה, בברית או בכל אירוע אחר, העיצוב חשוב כמו גם האלכוהול והיצירתיות של המארגנים, אך בראש ובראשונה האוכל. עם זאת, גם לגבי האוכל שיהיה באירוע יש פרמטרים דומים כמו עיצוב ויצירתיות. יש צורך להפתיע את האורחים, לספק להם מאכלים טעימים ובעיקר כאלו שאפשר לאכול ולדבר תוך כדי בלי להיות חייבים לשבת על שולחן. סושי יכול לענות להגדרה הזו ומגשי סושי לאירועים יהיו הפתרון לכל הבעיות. מדובר על צורת ההגשה הכי טובה ומעניינת שיש, מגשי סושי גדולים שכל אחד יכול לקחת מכל מיני טעמים. 

העיצוב לא פחות חשוב

אין ספק שהסושי הוא מאכל אהוב שאנשים באירועים יתנפלו עליו, בעיקר אלו שלא אוהבים לאכול סושי במסעדה כי הוא נמצא די תחתון ברשימתה אפשרויות. כדי לבחור את הסושי יש צורך כמובן לשים לב גם לטעם הרי אף אחד לא יאכל סושי שלא טעים לו ואין בו משהו יוצא דופן, אך בכל זאת יש לשים לב גם לעיצוב. העיצוב לא פחות חשוב מהטעם כיוון שהוא משפיע על העיצוב של האירוע כולו. מגשי סושי לאירועים יכולים להיות גדולים מאוד וגם הקטנים ביותר יהיו מורגשים היטב ודומיננטיים על השולחן. לכן יש לבחור מגשי סושי מעוצבים שיכולים להוסיף הרבה צבע לאירוע  ולמשוך את הקהל לטעום.

הזמנה בזמינות מלאה

אחרי שהסברנו מה כל כך טוב במגשי סושי לאירועים וכיצד הם יכולים לשפר את האירוע, יש צורך לבחור את החברה שתספק לכם אותם. יש כל מיני פרמטרים שצריכים לעניין אתכם אך תחילה יש לזכור כי אפשר להזמין את המגשים הללו דרך האינטרנט או דרך הטלפון די בקלות. סושי הוא מאכל שקשה מאוד ליפול בו, כלומר לבחור חברה שלא תספק לכם סושי טעים שלא ימצא חן בעיניכם ברמה שתתחרטו על ההזמנה. העובדה שהסושי תמיד יהיה זמין והמשלוחים מתבצעים במהירות, יחד עם העובדה שהוא לא נהרס בדרך, יכולה להוסיף לכדאיות ההזמנה באופן משמעותי. 

כמה עולה מגש סושי?

הגענו לנקוד החשובה ביותר בהזמנה, המחיר. סושי ידוע כמאכל יקר יחסית ורול אחד יכול לעלות לכם במסעדה החל מ-40 שקלים ועד ל-60 שקלים ואפילו יותר. זו גם הסיבה מדוע מגשי סושי לאירועים ישיגו את המטרה ביצירת עניין רב סביב האירוע והתוכן הקולינרי שלו. מגש סושי יהיה קנייה משתלמת יותר כשקונים מגשים רבים כיון שהכמות הרבה מוזילה את עלויות הייצור של החברה וכך זה משתלם גם לכם הלקוחות. כמובן שהמחיר של מגש הסושי מושפע מאוד מהגודל שלו וסוג הסושי, הרי יש סוגים יקרים יותר כמו למשל עם שרימפס ואבוקדו לעומת ירקות בלבד. המחיר נע בין 100 ועד 300 שקלים.

כיצד נבחר את החברה?

את החברה שתספק לכם את מגשי הסושי לאירוע הבא שלכם אתם צריכים לבחור לפי כל הפרמטרים אחרי שקלול אובייקטיבי ומעמיק. יש צורך להבין מה הגיוון שהחברה יכולה להציע לכם, מה ההמלצות של לקוחות קודמים מבחינת הטעם של הסושי, צורת ההגשה, זמינות החברה וכמובן השירות הכללי שהיא מעניקה. יש חברות שמספקות שירות מעל ומעבר ויש חברות שיאחרו, לא יפצו וגם לא יקבלו את  הביקורות שיהיו לכם, אם יהיו. חשוב לבצע סקר שוק מעמיק ולהשוות בין כל הפרמטרים וכמובן גם להשוות בין המחירים.